منتديات المسافر الادبية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات المسافر الادبية

www.almasafr.com

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قصة واقعية لكنها مضحكة فعلا..ياريت تدخل وتشوف

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

قصة واقعية لكنها مضحكة فعلا..ياريت تدخل وتشوف Empty
مُساهمةموضوع: قصة واقعية لكنها مضحكة فعلا..ياريت تدخل وتشوف   قصة واقعية لكنها مضحكة فعلا..ياريت تدخل وتشوف Icon_minitime1الإثنين مارس 03, 2008 2:42 pm

....كان في مرة سواق تاكسي ماشي في مصر قبل آذان المغرب بعشر دقائق فجأة لقا واحد بيشاورله عايز يركب معاه ركب معاه بعد شوية لقا السواق راجل تاني كان عايز يركب ركبه ....

قال السواق للراجل اللي ركب في الاخر انا هوصل ده الاول بعدين اوصلك رد عليه وقال مين ده؟مفيش حد هنا غيري وغيرك..

فقال الراجل اللي ركب الاول للسواق انا عذرائيل ومحدش غيرك يقدر يشوفني وأنا جي دلوقتي أخذ روحك يلا أنزل صلي الفجر قبل ماأخذ روحك..

خاف السواق وكان يبكي ونزل يصلي فراح الرجلين سارقين التاكسي وهربوا....

التفسير ان الراجلين كانوا متفقين انهم يمثلوا عا السواق عشان يسرقوا التاكسي يعني ماكان في عذرائيل ولا حاجة......
سمو الامير
مدير عام
مدير عام
سمو الامير

المزاج : رايق
قائمة قائمة الأعضاء : ل

مُساهمةموضوع: رد: قصة واقعية لكنها مضحكة فعلا..ياريت تدخل وتشوف   قصة واقعية لكنها مضحكة فعلا..ياريت تدخل وتشوف Icon_minitime1الإثنين مارس 03, 2008 2:45 pm

يسلمو على الموضوووع تقبلى تحيااااتى
سمو الامير
https://travelling.hooxs.com
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: قصة واقعية لكنها مضحكة فعلا..ياريت تدخل وتشوف   قصة واقعية لكنها مضحكة فعلا..ياريت تدخل وتشوف Icon_minitime1الإثنين مارس 03, 2008 2:46 pm

ههههههههههههه
بصراحة قصة رائعة
تسلمين يالغلا دمتي بخير ..............
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: قصة واقعية لكنها مضحكة فعلا..ياريت تدخل وتشوف   قصة واقعية لكنها مضحكة فعلا..ياريت تدخل وتشوف Icon_minitime1الإثنين مارس 03, 2008 2:52 pm

كل الشكر
خيو سمو على مرورك العطر
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: قصة واقعية لكنها مضحكة فعلا..ياريت تدخل وتشوف   قصة واقعية لكنها مضحكة فعلا..ياريت تدخل وتشوف Icon_minitime1الإثنين مارس 03, 2008 2:53 pm

دوووووم الضحكة حبيبتي

الله يسلمك وشاكره لك مرورك الحلوووووووووو

قصة واقعية لكنها مضحكة فعلا..ياريت تدخل وتشوف
صفحة 1 من اصل 1